miercuri, 27 aprilie 2011

Lost in the darck


Ascult melodia asta si nici macar nu stiu ce ar trebui sa scriu. Aberati? Nimicuri? Asa cum am scris pana acum doar de dragul de a scrie ceva pentru a nu zice ca tin blogul asta degeaba?
Nici eu nu stiu pentru ce mai scriu. Poate scriu doar de plictiseala, cel putin la ora asta de asta scriu. Scriu lucruri care pur si simplu imi vin in minte si nu le pot tine doar pentru mine. Dar cine ma asculta? Nimeni. Sunt prea mica in lumea asta mare pentru a ma putea face auzita cu ceva anume. Si mai e problema ca nu am cu ce. Doar anumite posturi scrise pe ici pe colo sa vada lumea ca mai traiesc. Ca altfel ar zice ca am murit si or sa vrea coliva. Cine stie, habar nu am ce gandeste lumea. Credeam ca stiu, dar m-am inselat si m-am ars rau de tot.
Credeam ca ma cunosc si pe mine dar nu. Sun slaba, slaba de inger. Nu sunt in stare sa fac ceva bun pentru mine. Mereu trebuie sa ma gandesc la cei din jurul meu. Sa nu ii ranesc, sa nu fac ceva care sa ii faca sa sufere. Sunt pusa iar intre ciocan si nicovala cand credeam si speram ca am ascapat.
Un post aberant, stiu asta, dar nu am ce sa fac la ora asta tarzie in noapte. Nu am somn. De cateva nopti nu pot dormii gandindu-ma la ce ar trebui sa fac pentru a impaca pe toata lumea. Dar nu imi vine nici o solutie la problema in care ma aflu. E ciudat, si asta stiu. Eu , cea care mereu gasea o rezolvare la tot, dar acum, cand e vorba pentru mine nu merge treaba. Pe mine nu pot sa ma ajut cu rezolvari banale ca la restul. La mine mereu e mai complicat ca la restul. S-ar parea ca eu sunt mai cu mot, iar chestia asta ma enerveaza.
Inspiratie dintr-o stare de tot cacatul, nu am ce sa fac, asta sunt in momentul de fata. Imi doresc doar ca odata in alegerile pe care le fac sa nu mai vina furtuna si sa imi ravaseasca toate ideile si planurile pentru a le aranja asa cum vrea ea, complicandu-le. M-am saturat. Cand dracu o sa devina viata asta mai simpla, nu stiu.
Daca ma comport asa cum sunt eu nu e bine. Daca incerc sa ma schimb iar nu e bine. Cum o dau nu e bine deloc. Nu mai inteleg nimic. Cum ar trebui sa fiu? Ce ar trebui sa fac? Astept un raspuns care se pare ca nu mai vine.
Pentru o data in viata mi-as dorii ca in viata mea sa fie liniste si pace si sa fiu si eu bine mersii cu cineva care sa nu imi complice viata, dar se pare ca cer prea mult de la viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu