marți, 25 ianuarie 2011

RBD-4-ever



Amintiri din viata mea nebuna de liceu pe care nu le voi uita niciodata. Telenovela care, pe mine cel putin, m-a facut sa vad viata cu alti ochi. Eu si cativa prieteni de la scoala am fost rebeli ca cei sase solisti ai trupei. De asemenea distractia de la cor de care am avut parte in cei patru ani se poate compara cu ei. Ce mai, am trait pe picior mare atunci. Chiar daca s-a destramat trupa, pentru fanii adevarati nu conteaza chestia asta. Voi fi mereu o rebela care se ia la harta cu toata lumea si care face numai ce vrea ea, in limita posibilitatilor.

Multi dintre noi au iubit trupa si povestea lor. Fiecare dintre noi a purtat bratari pana la cot sau ceva de genu, inclusiv eu, dar nu atat de multe. Ne-am vopsit parul la fel ca personajul cel mai rebel dintre toti, Roberta, care era cea mai nebuna sau ca Mia care se prostea vorbind ca un bebe.

Radem cand ne aducem aminte cat de nerabdatori eram sa vedem urmatorul episod pentru a afla cine cu cine s-a mai certat si cine cu cine s-a mai combinat. Am ras, am plas alaturi de personaje si ne-am distrat dansand pe muzica lor.

Dupa terminarea serialului a urmat un altul care a fost si mai haios, dar acesta deja ne arata o alta postura a celor din trupa. Una de familie.

Cea mai frumoasa adolescenta pentru mine care va ramane mereu intiparita in minte ascunsa intr-un coltisor. Love them :X


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu