sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Prea mult

Prea mult timp a trecut de cand nu am mai dat pe aici. Parca s-a pus panza de paianje, chiar daca nici mult nu prea mai are.
Azi am fost la dentist si am crezut ca mor de durere. Cat nu pot eu suporta dentistii. As lua-o la fuga numai cand as auzii bazaitul la chestia aia, care nici macar nu stiu cum se numeste. Nici in vise nu as vrea asta. Alea nu ar mai fi vise ar fi cosmaruri. Si asa acum doua sau trei zile am visat ca am dost la doctor si a fost ingrozitor. M-am trezit dis de dimineata, ceea ce pentru mine e foarte rar. Eu trezindu-ma de obicei pe la 12. E tarziu stiu, dar mai devreme nu pot sa ma trezesc decat daca stiu ca am ceva de rezolvat sau trebuie sa ma duc la scoala. Atat tot. Sunt o puturoasa ce pot sa spun. O pisica plouata de multe ori, iar seara nu am somn deloc.
Prea mult timp am facut chestia asta si e nasol rau, dar daca nu am parte de nici o ieseala , n-am activitate [si nu va ganditi la prostii] altceva nu mai imi ramane decat sa lenevesc.
Asta sunt eu si asta e personalitatea mea. Ziua sunt ca o pisica si seara sunt ca un caine de paza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu