joi, 6 ianuarie 2011

A mai trecut un an

Wow de cand nu am mai scris, dar deh lenea e in floare in perioada asta si nu am ce sa fac. Mda, a mai trecut un an si am mai imbatranit. Aiurea rau, dar cam asta e viata.

Bomba de tovarasu meu a plecat azi si iar am ramas singura. Dar nu prea mai mi se pare asa o problema. Stiu ca nu mai stau mult si ca in curand o sa plec si eu acasa si asta ma mai linisteste. Aici parca sunt la balamuc. Numai in casa stau. Ascult muzica, citesc, mananc, iar calculator, citesc scriu. Aceeasi rutina in fiecare ma tampesc dracu. Doar cand mai ies cu ai mei pe afara mi se mai oxigeneaza si mie creierii si pe urma o iau de la capat.

Doar imaginatia imi mai zboara la locurile colindatate pe acasa cu nebunii mei si ce petreceri dadeam la mine in casa. Amintiri frumoase si de care imi e un dor nebun.

In rest totul e praf si pulbere aici. Doar daca vi in vacanta si stai putin, iar apoi pleci, da, pot spune ca e frumos. Dar sa locuiesti aici de una singura inebunesti. Familia e ca familia, dar prieteni nema. Si e foarte greu sa incepi sa iti faci cunostinte noi. Toti te privesc ca pe un intrus sau se uita la tine ca la masini straine.Tocmai din cauza asta stau si in casa. De multe ori o mai intreb pe mama de ce dracu se holbeaza lumea la mine de parca as avea cacat pe fata sau mai stiu eu ce. Dracu se vede de la o posta ca nu sunt de-a lor. Ei sunt toti blonzi cu ochii albastrii, iar eu sunt bruneta cu ochii caprui si cu tenu mai inchis. Ei sunt albi ca branza. Asa e natia lor.

In fine… Totul e bine cand o sa se termine cu bine :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu