marți, 25 septembrie 2012

Happy Birthday to me!



In sfarsit a venit si ziua aceasta ..... Si uite cum se mai duce un an din viata mea pe care il las in urma la fel ca si pe ceilalti ......
Nimic nou, nimic despre care sa povestesc.... Poate doar persoanele nou intalnite pe parcursul timpului si care mi-au devenit mai apropiati ca familia mea propie.....
Dar trecand peste lucrurile neplacute o sa vreau sa ma bucur de cei 22 de ani pe care i-am implinit in aceasta zi de marti a lunii septembrie .... Si ce mi se pare si mai tare , este ca exact intr-o zi de marti m-am nascut la ora 6 dupa amiaza.
Cred ca e prima data, din cate imi aduc aminte , cand se nimereste asa ziua mea .....
O sa vreau sa ma simt bine atat la munca, ca sunt de zi la munca si urasc asta dar nu am ce sa fac, cat si afara.
Sper din tot sufletul ca sa nu ma supere nimic si nimeni maine de ziua mea .....
Pacat ca nu pot da timpul inapoi ca unele lucruri sa revina la normal sau sa revina la cum erau inainte in timp.
Dar asta e, o sa ma multumesc cu ceea ce primesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu