duminică, 20 mai 2012

Take your time


Am pus stop .... Totul mergea prea repede pentru mine.
Nu am fost pregatita si fac un pas asa mare sau altfel spus, sa imi asum asa o mare responsabilitate de ceva serios. Inca imi bubuie mintea aiurea, iar ceva serios nu e inca de mine.
Incerc sa imi pun ordine in ganduri, sa ma distrez cat mai pot. Inca nu e timpul pierdut. O relatie serioasa poate venii si mai incolo.
Momentan nu vreau sa fiu "legata" de nimeni. Prefer sa fiu singura pentru moment si sa ma bucur de libertate.
Inca nu a sosit momentul in care sa spun "gata". Mintea inca imi umbla aiurea in tranvai, inca mai visez cu ochii deschis, inca mai cred in lucruri copilaresti .... inca nu m-am maturizat.
Poate nu e un lucru bun faptul ca nu m-am maturizat inca, dar nu cred ca e inca vremea.
Vreau doar sa stau linistita, sa ma gandesc la lucruri nebunesti, sa fac o parte din ele poate. Inca nu am trecut prin chestii care ar fi trebuit pana in prezent.
Nu vreau sa ma mai grabesc ci pur si simplu sa las timpul sa decida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu