sâmbătă, 12 mai 2012

I Wonder ....


Ma intreb daca fac bine sa continui asa.
A fost frumos la inceput, dar acum ceva e diferit.
Poate eu sunt diferita, poate el. Nu imi pot da seama de ce se intampla.
Parca suntem mai mult de forma decat cu adevarat.
Ma simt oarecum straina de el desi nu asta vroiam.
Incerc sa schimb acest lucru, dar parca tot mai mult se formeaza o prapastie intre noi.
Cu toate ca am vrut sa pun capat el a insistat sa continuam. Sa mai incercam ceva timp si abia apoi sa vedem daca merge sau nu cu adevarat. Dar eu deja vad acest lucru si imi e greu sa ii spun pentru ca stiu ca va fi o situatie aiurea rau de tot.
Stau si ma intreb cum o sa mai dau ochii cu el la munca sau cum o sa mai vorbesc.
Am crezut ca pot avea o relatie serioasa , dar e prea mult pentru mine. S-a intamplat prea repede in loc sa fie in trepte si incet. Totul e prea brusc si ma sperie.
Nu stiu ce sa fac .... Tot ce pot sa fac e sa mai astept , nu stiu nici eu cat dar mai astept, sa vad cum decurg lucrurile. Daca sunt tot la fel o sa imi asum riscul si voi spune STOP definitiv.
Imi e prea greu .... si plus de asta .... e mai complicat ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu