duminică, 11 martie 2012

Stiu ....

Mi-as dori ca lumea sa fie diferita....
Poate am eu ideile mele idioate, dar sincer mi-as dori ca lumea sa fie exact ca in Korea de Sud. Nu aia comunista, aia normala.
In sensul ca vestimentatia ar fi alta, muzica la fel ar fi alta [una mai buna, din punctul meu de vedere], iar lumea ar fi mai buna.
Asa mi-as dori sa fie viata
Si atunci ar exista greutati si necazuri, dar parca ar fi mai usor, poate, de trecut peste.
Chiar daca uneori ai impresia ca baietii sunt gay, dar de fapt nu sunt. Nu majoritatea, sunt cativa:P
Dar e mai haios asa
As vrea sa traiesc intr-o poveste ca acelea pe care le-am vizionat si m-au facinat atat de mult. Unde prietenia e mai presus de toate.
Stiu ca e imposibil, dar macar pot visa la asa ceva ......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu