luni, 12 martie 2012

Pustietate

Astept ceva dar nu stiu ce .... Un nou rasarit? Un nou inceput? O alta durere?
Nici eu nu stiu ce anume astept cu ochii atintiti spre cer.
Imi doresc ceva, dar parca nici nu mai imi vine sa mai sper.
Tot ce mi-am dorit a fost un pic de fericire
Si ce am primit in schimb, nimic ce sa-mi faca placere.

Zambetele sunt false, chiar daca nimeni nu isi da seama,
Sufletul meu in schimb e gol acum'a.
Lacrimile imi curg aproape in fiecare seara
Rugaciunile mele sunt date laolalta.

Cu toate ca par fericita, durerea e imensa si apasatoare
Nu stiu cat mai pot tine aceasta inutila infatisare.
Imi doresc si eu povesti de dragoste cum numai in filme am vazut,
Sa fac tot felul de lucruri nebunesti pentru ceva in care am crezut

Din pacate, singuratatea imi este singurul alint
Oricat as nega eu, nu pot sa ma mai mint.
Poate ca nu e inca timpul meu, asta continui sa imi spun
Ce ar trebui sa fac, pe ce drum sa apuc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu