marți, 17 ianuarie 2012

9 th Heaven


Kitty love or puppie love.
Sunt atat de dragalasi incat nu m-am putut abtine sa nu ii postez. Chiar daca nu pre au mare legatura cu ceea ce voi scrie, pur si simplu nu m-am putut abtine.
Sunt in al noua-lea cer. Ma simt super fericita. Cu toata harmalaia de proteste eu sunt fericita.
O zi mai frumoasa ca celelalte.
A nins, iar lucrul asta m-a bucurat enorm, ca un copil ce vede un cadou. A facut ca ziua pe patinoar sa fie memorabila, lasand la o parte cazaturile pe care le-am luat, dar asta nu conteaza.
Au avut si ele rolul lor.
In rest a fost o seara de neuitat si plina de veselie.
Asta asa inainte de sesiune. Ca sa ma relaxez cat mai mult posibil inainte de stresul mare.
Dar culmea , numai la seara asta ma gandeasc.
Sunt toata un zambet, ca un copil tembel si nu pot revenii la seriozitate. Pur si simplu zambetul persista acolo impreuna cu amintirea clipelor de neuitat.
Nu are sens ce tot palavragesc eu aici. Nici eu nu stiu ce am tot scris pana acum, pur si simplu ma simt diferita. Parca in sfarsit, lasand la o parte nebunia cu protestatarii, simt ca mi-am gasit echilibrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu