luni, 26 decembrie 2011

Christmass




A trecuti si prima zi de Craciun si la fel de repede s-a dus si a doua. Cel mai aiurea a fost ca nu a nins. Un Craciun fara zapada e precum cafeaua fara zahar. Amar.
Nici nu am simtit ca este Craciunul ci doar o simpla zi din calendar. Doar beculetele ce sclipeau pe la geamuri si bradul din casa mai imi amintea de sarbatoare. In rest, la fel de banal ca pana acum.
Pana si spiritul sarbatorilor a decolat rapid, luandu-si zborul spre alte locuri.
Imi pare rau ca dintr-o sarbatoare atat de frumoasa si plina de veselie s-a ajuns la una banala si pentru unii doar de forta majora.
Si din pacate lucrul asta se intampla cu toate sarbatorile. Inteleg ca este criza si lumea nu are bani, dar nu asta conteaza in perioada asta ci gestul. Faptul ca acel cineva s-a gandit la tine si ti-a cumparat ceva simbolic. Neah! Acum daca nu e ceva scump si de fita nu merge. Dar pana cand o sa tina lucrul asta?



Un comentariu:

  1. te inteleg perfect. chiar ieri ma intreba un amic cum a fost de craciun si i-am rapsuns ca nicicum, plictiseala la care imi zice: din ce in ce mai multi dau raspunsul atsa.... deci se poate generaliza, sa zicem.

    nici eu nu am simtit sarbatoarea asta cum trebuia.... in fine. tot de noi tine cum si daca o simtim, zic eu. putem face sa ninga in sufletele noastre si ale celor dragi noua! asa cum cu o vorba buna putem sa le aducem zambetul pe buze! asa ca... nu te supara ca n-ai primit daruri de sarbatori, fa tu daruri, bucuria e mai mare pentru ca se dubleaza cu bucuria celui car primeste, atata timp cat stie sa se bucure de ce primeste! eu iti fac cadou o imbratisare pliiina cu zapada! : >:D<

    RăspundețiȘtergere