joi, 1 decembrie 2011

30 noiembrie - 1 decembrie

La multi ani celor cu numele acestui sfant care din pacate nu ne-a adus vacanta de ziua lui. Insa am primit bombonele de la cei sarbatoriti , iar lucrul asta ma bucura. Chiar daca nu foarte multe, au fost destule.
Si uite asa a venit si 1 decembrie care ne da ziua pentru a ne odihnii atat corpul cat si mintea. un lucru bun dupa parerea mea.
Macar de ziua asta sa profitam si noi un pic ca pe urma incepe stresul dinaintea examenelor si nu o sa mai avem liniste decat atunci cand vom termina examenele.
Incetul incetul se apropie si sfintele sarbatori de Craciun, pe care habar n-am unde il voi petrece. Un lucru stiu sigur. Oriunde dar nu in casa. Dar mai ales Revelionul pe care am sperat ca il voi petrece cu prietenii, dar iar nu am cu cine discuta pentru ca toti sunt niste bosorogi. Pana si aia ies seara in oras sa se plimbe cand de fapt ii cauta moartea pe acasa.
In concluzie zilele acestea si cele ce vor continua le voi petrece in casa.
Aiurea de tot cand te gandesti ca inainte pe vreme de genul eram afara si distractia era in toi. Dar se pare ca s-a uitat ce a fost odata frumos si ce anume ne unea.
O prietenie curata fara interese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu