miercuri, 28 iulie 2010

Ganduri Amestecate


Urasc cand totul se rezuma la alegeri. Alegeri pentru viata ta de care nu esti sigur. Mii si mii de ganduri inca ne mai cutreiera mintea si nu ne putem gandii inca la un viitor precum fac adultii. Inca suntem copii si vrem sa ne continuam viata. Sa ne distram, sa radem, sa glumic, sa ne indragostim. Sa traim o poveste de dragoste ca in filme. Imposibila sau perfecta. Cine nu isi doreste asta. Sau cine nu a trait deja o astfel de poveste. 

Eu una nu am avut norocul asta. Povestea mea e una imposibila si cred ca imposibila va ramane. Nu stiu ceilalti cum au reusit sa treaca peste toate si sa o adevereasca, dar mie imi e prea greu sa mai continui acest labirint plin de tristeti. Chestia e ca ea intervine si in prezent. Am incercat sa o las in urma dar mereu ma gaseste dandu-mi viata peste cap. 

Ma gandesc ca poate si cand o sa fiu la casa mea, si atunci o sa patesc la fel. Intre ciocan si nicovala. Prima dragoste multa lume a trait-o atunci sau mai tarziu, dar eu nu. A mea nu a fost pentru mine. A mea m-a ranit profund dar continua sa fie in inima mea nelasandu-ma sa imi vad de viata. Ma bantuie peste tot si nu stiu ce sa fac. Am incercat sa o uit. A mers o perioada dar apoi a revenit din nou. Nu cred ca se va termina vreodata aceasta poveste. 

Poate va avea si povestea asta un final fericit ca toata lumea pentru ca dureaza de prea mult timp. Sau poate i-a luat alta locul. Nici eu nu mai stiu. Alegerea de a fi fericit sau nu mereu trebuie sa ne revina noua. 

4 comentarii:

  1. ma gandeam sa-ti spun pe nume, dar cred ca nu o mai fac. cred ca nu ti-ai spus numele cu un motiv anume.
    asa cum am spus si pe forum: ma gasesti aici.
    stiu ca o sa treci peste
    hai, nu mai fi suparata si capu' sus. tu ai fost mereu cea care mi-a ridicat moralul. acum ce faci, lenevesti?

    aici alexu-tza, terminat(stii tu, statie de emisie receptie)

    RăspundețiȘtergere
  2. am inteles fat-o ca nu sunt blonda

    RăspundețiȘtergere
  3. ,,Alegerea de a fi fericit sau nu mereu trebuie sa ne revina noua. ''
    Si totusi..daca ar fii asa de usor.. :-<

    RăspundețiȘtergere