miercuri, 13 martie 2013

Minte-ma!


Minte cat vrei tu de mult, dar minte-ma frumos. 
Sa nu imi dau seama de ceea ce va urma.
Sa nu ma gandesc la viitor ci doar sa treaiesc clipa.
Chiar daca este o minciuna, dar fao macar memorabila.
Fao pentru ca sa ma simt si eu importanta. Sa ma simt iubita, chiar daca este pentru o perioada scurta de timp si chiar daca este doar o minciuna. 
Invata arta de a mintii fara a da de banuit asa cum ai facut de atatea ori in cuceririle tale.
Asta sunt si eu in prezent, o alta cucerire de a ta. 
Nu ma deranjeaza, sunt constienta ca asta sunt, dar ma faci sa ma simt importanta. 
O iluzie, de atat am nevoie ca sa fiu cu tine.
Foloseste-ti armele cu care spinteci sufletele tinerelor fete ce ti-au cazut si care iti vor cadea in plasa. 
Lasa-ma sa visez chiar daca atunci cand ma voi trezii va fi un cosmar.
Minte-ma frumos ca si cum ar fi ultima mea zi pe acest pamant rece si umbros. 
Minte-ma ca si cum nimic nu ar mai conta, decat spusele tale ce imi vor fi ca rugaciunile. 
Minte-ma in amintirea zilelor de mult apuse.
Minte-ma!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu